Ajöss med er, alla gamla kvalster!!

Såg på Rent hus häromdagen. Det är ett väldigt lärorikt program.

Sist lärde jag mig att man måste byta puderborste lite då och då. Så dagen efter programmet införskaffade jag en ny och bytte ut min 20 år gamla puderborste.

Torpargubben trodde jag var knäpp och skakade på huvudet när jag strödde bikarbonat över madrasserna. Det rådet fick jag också från rent hus-tanterna. Bikarbonatet tar bort kvalstren. Man måste låta det verka 20 minuter på madrassen och sedan dammsuga igen. Lätt som en plätt!

 

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag är mycket nöjd med Pimpet :p! har jättesöta små figurer i riset som hänger och dinglar :)! Jag såg också Rent Hus, och man borde kanske byta ut ett och annat...

2009-04-11 @ 16:13:50
URL: http://thecloudsabovemyhead.blogspot.com
Postat av: Linnea

20 år gammal?! Oj då, det var på tiden.

2009-04-11 @ 23:57:39
URL: http://linneavestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0