Intensiva dagar...

När man varit borta en dag från jobbet blir det väldigt intensivt flera dagar efteråt. Allting kommer efter.
Så idag stannade jag kvar på jobbet för att komma ikapp.
Gjorde flera veckors läxor i förväg åt de stackars barnen i klassen. Mohaha!!! Nu får de ingen fritid... vojne... vojne...

Sen kommer man hem och det ser förj-ligt ut och hunden är nödig och nipprig
och så kommer torpargubben hem och är lika nipprig
han har ju det lika intensivt på jobbet som jag

Ja, då förstår ni hur det blir när man vill fördela hemarbetet:

-Men vi kan ju inte städa varenda j-a dag heller!! Och inte idag när vi alla är trötta...

Torpargubben hade rätt förstås.

Jag skiter i städningen idag.

Dessutom ska jag ju på matlagningskurs ikväll, det är mycket roligare!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vojne vojne! Vad gör du med de stackars barnen?



Nödig och nipprig, haha! x)

2009-04-23 @ 09:27:22
URL: http://linneavestin.blogspot.com
Postat av: Storstadstös

...jag är nyfiken på era recept på matlagningen... undrar om man kan få vissa tips... mitt behov uppstår oftast när man bjudit hem tjejerna och så har man ju inte så mycket tid att planera men om nån ger mig nåt gott recept i handen så gör jag det så gärna och det blir ofta så gott och oväntat ... även för mig... hur är matlagningen ute på själva torpet... är det grillad korv med bröd?

2009-04-24 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0