Jag är inte som alla andra

Har ägnat lite tid åt att se vilka som bloggar här på blogg.se. Jag känner mig faktiskt lite bortkommen bland alla 17-åringar, snart 18, som bloggar om mode och shopping, fester och frisyrer.

Var finns alla i min ålder som bloggar om allt möjligt? Är de på metrobloggen? Vet inte hur man hittar andra bloggar än de mest populära på blogg.se.

Och hur ska då andra hitta min blogg?

Men ändå, verkar det som om flera har hittat hit!! KUL!

För igår fick jag en fantastisk topp i statistiken, över 20 besökare.

Är bortkommen på andra sätt också. Ni vet, af Ugglas låt: Snälla, snälla. Jag gillar den jättemycket och den fick ju näst mest av alla folkets röster. Men, och det här tycker jag är jättekonstigt, hittills har jag inte träffat någon förutom min man som gillat den. 


Kommentarer
Postat av: Torpargubben

Tycker inte alls att du är bortkommen. Nu har jag varit ute och sprungit. Du var inte hemma när jag kom hem men på den bärbara datorn, som står framme för jämnan, fanns ett recept på en köttfärslimpa.

Hmm...? Är det en uppmaning att börja tillverka "Limpan" eller...? Ständiga mysterier, men det är väl så det är...och ska vara?

2009-04-12 @ 12:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0