Huvudbry

Ibland undrar jag vad jag har för sorts problem i huvudet.

Kanske någon av er vet?

Stod och tittade i almanackan, vi har en med fyra kolumner, en för varje familjemedlem.
Torpargubben till Sundsvall torsdag och fredag.
Veckan efter stod det "Mamma Umeå"
-Åh, vad är det för roligt jag ska på nu? Varför ska jag till Umeå? Det har jag glömt.

I samma sekund jag tänker de tre ovanstående meningarna kommer jag på att det är MIN mamma det gäller
- inte mig själv, torparbarnens mamma.

Hahaha....

Synd att det inte var jag som skulle till Umeå, det hade varit jättekul,

om jag nu hade kommit ihåg vad det var jag skulle dit och göra.

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHA!!!!

2009-08-17 @ 19:22:18
URL: http://linneav.bloggagratis.se
Postat av: Jens

Vilken fin blogg. Bra namn. Glömska är en bra egenskap. Man får möjligheten att förvånas vilket kan vara en fantastisk gåva.



Jag tittar in lite då och då. Vi får byta torp erfarenheter du och jag.



mvh Jens

2009-08-17 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0