Torpargummans bloggstatus

Min bloggstatistik har legat på ca 4 läsare/dag sedan starten.
I våras ökade statistiken med ca 6 läsare/dag. TACK!
Förra veckan visade på ännu en ökning ca 4 läsare/dag alltså 10 besökare. Jippi!

Men,

igår och idag har jag varit tillbaka på nesliga 4 läsare.

Vad gör man åt detta? 
Ändrar inriktning på bloggen? skriver skvaller: grannen är bortrest? eller om vad jag har på mig: randig polotröja (fryser), svarta jeans(hål i baken), vita sockor (ej tub-)? dagens shopping: loppisen var för dyr och Konsum var stängt? om sjukdomar: axeln krånglar lite igen? 

Fast, å andra sidan, har jag hela tiden varit glad över de fyra trogna, dagliga bloggläsarna. 
Tack för att ni finns, och att ni intresserar er för mig.
Snart kommer ett nytt intressant inlägg om torpet, bara för er, only for you!!

Det här inlägget var bara en parentes, en liten summering efter ett drygt halvårs bloggande. 

Jajemen,
det var det,
då går vi vidare: 

Linnea: det går inte att kommentera din blogg eller se kommentarerna du fått. Jag tänkte kommentera detta inlägg http://linneav.bloggagratis.se/2009/08/14/1906165-rubrik-saknas/ med: Hahaha!!!

Till Linnea igen: en kommentar du skrivit till mig har jag inte lagt upp för då avslöjas ett kommande inlägg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en bra blogg, rolig att läsa, speciellt för din "skrivstil"

2009-08-16 @ 22:14:51
Postat av: torpargumman

tack för de fina orden!

2009-08-17 @ 16:44:44
Postat av: Linnea

Hmm, konstigt att det inte går... men tack för skrattet. :)

2009-08-17 @ 19:20:17
URL: http://linneav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0