förklaringar

Jag märker att jag måste förtydliga det förra inlägget litegrann.

Det var två ordväxlingar som handlade om iranier, det var inte samma kille.

Lasse som hade tappat omdömet hade tydligen lämnat fru och barn här i Sverige och stuckit utomlands. Han hade också skaffat sig en ny flickvän och p g a alla dessa handlingar hade han tappat omdömet, ungefär som om det var ett sjukdomstillstånd.

Samtalet på golfbanan: jag tyckte det var kul för det lät som om rakslaget var något konkret, något man kan hålla i och något man kan tappa när som helst.
 
(Och,

något som jag skulle vilja hitta på marken och använda då jag spelar minigolf)

Kommentarer
Postat av: Helen

rakslaget,ha ha, ska höra med syrran som golfar om hon har ett sånt

2009-07-03 @ 21:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0