Aschberg o Fylking

Nu ska ni få höra, och jag tror att åtminstone två personer i min bekantskapskrets som nämnt ovanstående personer i sina respektive bloggar blir lite avundsjuka.

Igår bastade jag med dessa två herrar. Ja, inte bara jag, utan några till, ca 60 st, i Paradisbadet.
Jag går ju en simlärarutbildning där.
Vi hamnade mitt i uppståndelsen och blev inbjudna av kursledaren att delta i rekordförsöket. Så många som möjligt i bastun.

Vi slog inget rekord.

Jag kan tycka att det var lite synd att inte mina kompisar som gillar Aschberg och Fylking var där istället för mig. Jag har aldrig följt deras program. Sanningen att säga tycker jag att Aschberg är för bufflig och Fylking för tramsig. Samtidigt som jag naturligtvis fattar att tv och radio vill att det ska verka så. Precis som med alla dokusåpor visas väl bara en eller några sidor av människorna. Det syntes även i bastun.

De skulle spela in en påa som det kallas. Aschberg höll i snacket och Fylking fick säga nån löjlig kommentar. De spelade in flera olika för att ha som alternativ och det var precis samma mönster hela tiden.

Men jag tror att de båda egentligen är jättetrevliga precis som jag tror att flera deltagare i dokusåpor också är trevliga och vanliga människor.

Blev ni avundsjuka, eller?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lite.

2009-05-09 @ 23:05:15
URL: http://linneavestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0