Tårkanalen rensad för den här veckan

Jaha, då har torpardottern och jag just sett veckans avsnitt av Grey`s anatomy. Och lipat ikapp över barnet som dog och Izzie som är cancersjuk.

T o m torpargubben lyfte blicken över datorskärmen och undrade vad som stod på, då hulkandet pågick som värst.

"Knipsslut"  - kan ni gissa vad det är? Jo, det är en felsägning, men vad menas?
Jag fick den i förra veckan av en kollega och matlagningskompis. Jag har faktiskt svårt att säga just den felsägningen och har varit tvungen att ha den på tillväxt i mitt huvud. Det är därför jag har hållit på den några dagar.

Kommer du på vad det är kan du få en sån av mig vid tillfälle.

Ha det så bra och

knipsslut !!

( Nej, det passar inte som avslutning på ett blogginlägg...)


Kommentarer
Postat av: Linnea

En tår i veckan är bra för magen.



Men du grät väl ingenting? I så fall väldigt tyst!

2009-05-13 @ 22:50:05
URL: http://linneavestin.blogspot.com
Postat av: camilla

kan det vara slipsknut?

2009-05-14 @ 17:53:25
URL: http://thecloudsabovemyhead.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0