Torpargummen reser ut i stora världen del II

Det har varit lite inaktivitet på den här bloggen ett tag nu, tycker ni inte...

Men, jag, torpargumman, har varit ute och rest lite i den stora, stora världen.

En sväng till London med torpargubben och så nu, precis hemkommen från Amsterdam.

Man kan säga att storstadslivet ute i Europa skiljer sig från mitt vanliga torparliv.

Även från mitt vardagsliv.

Torparlivet lever jag ju bara under sommaren och vissa helger under vår, höst och vinter.


Det är kul att ibland göra studiebesök i en annan verklighet.



Som vår granne i torpet sa: -Det är inte bara bekvämlighet som gör att man kopplar av.

Men ibland är det verkligen det:



Det är inte helt fel att komma till ett sånt här hotellrum efter sju timmars promenerande i Amsterdam.



Eller att  ställa sig i den här duschen, nej, jag tror jag tar ett bad istället.


Kommentarer
Postat av: Linnnea

Vad mysigt du bodde!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-22 @ 21:58:26
URL: http://linneav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0