Äntligen

någon som har forskat på ett av mina allvarligaste (i-lands-)problem.

Det är himla jobbigt när man hamnar i fel kö.

En av kommentarerna är kanske också ett alternativ på hur man räknar ut vilken kö som går snabbast; den som handlar om vilka som är lättast att slå ner och får poäng hur lätta de är, ju lättare att slå ner desto högre poäng. Och då tar man den kö med minst poäng.

Ja, jag säger då det...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5898673.ab


Ni undrar förstås hur det går för mig i svampskogen, hittar jag någon svamp, eller?
Jag förstår att ni funderat mycket på det och nu behöver ni inte fundera längre för här kommer svaret:

IDAG hittade jag JÄTTEMYCKET gula kantareller!!!!

Ha det så gott, alla, nu ska jag iväg och tributera Michael Jackson tillsammans med en kompis.



P.S. Jättemycket = ca 5 kg.

Kommentarer
Postat av: Storstadsklok

Hej - forskningen kring köande är intressant MEN går åt fel håll, enligt mig.



Tänk va bra att hamna i en långsam kö! Man får tid att tänka, stanna upp en liten stund! Inget agerande krävs! Samma sak om man upptäcker att man missat en buss, på väg att bli sen till ett möte... ingen idé att hetsa dit, meddela lugnt din försening och passa sedan på att njuta av lite extra mellantid! Andas - du ser säkert nåt nytt du aldrig har lagt märke till förut...

2009-10-26 @ 19:49:23
Postat av: Storstadsklok

Tänk om den svamprika får med sig liiiite svamp till storstan... oj oj oj

2009-10-26 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0