en liten förklaring

Jag ser att många har kollat min blogg trots att jag inte har skrivit något på länge nu. TACK!!

Det hände en grej på jobbet som gjorde att jag helt har tappat sugen att skriva. För stunden i alla fall. Eller snarare två-tre veckor.

Jag vet att jag inte borde låta en jobbgrej förstöra min fritid - men - den här gången gjorde det faktiskt det.


Fortsätt gärna kolla bloggen.
Snart får jag nog skrivarlusten åter.


Lästips: kolla gärna in mina länkar. De har haft bra inlägg senaste tiden.
 
Vill ni läsa om Jesus Josefsson - kolla in klokord och skvaller.
Är ni intresserade av en skådespelares vardag - kolla in Jens blogg.
Fina foton finns på Camillas blogg.
För er som längtar efter lite Skorpedsskvaller - klicka på Malins länk.
Eller varför inte Hobbybonde - för alla amatörbönder!

Linnea har skrivit ännu mindre än vad jag har gjort så hennes blogg tipsar jag inte om denna gång.


P.S. Man ser att jag inte är i skrivarform: ordet kolla finns med inte mindre än fem gånger i detta korta inlägg. Ordupprepning kallas det. Nej, sex gånger - glömde det sista, skrivet i kursiv stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0