Kanske ska vattna lite...

...i min torparblogg.

Jag hade nästan glömt bort att jag har en egen blogg.

Har suttit och läst en massa andra bloggar och glömt bort min egen.

Tyvärr är många bloggar totalt oläsbara och ointressanta.

 

Jag håller mig nog till mina favoriter i fortsättningen!!!

Och min egen, NATURLIGTVIS!!!

 

Eftersom jag höll på att glömma min alldeles egna torparblogg började jag tänka på den som på mina krukväxter som står på övervåningen här hemma. De får vatten lite sådär sporadiskt, då jag orkar fylla på vattenkannan och gå upp och vattna.

Så ikväll, efter en intensiv dag på jobbet och lite träning, orkade jag fylla på vattenkannan och sköta om mina plantor på övervåningen samt min blogg.

 

Tack för visat intresse, mina trogna favoritläsare!!!

 

P.S Jag längtar efter att få se tulpanlökarna från Amsterdam gro och växa upp.

P.S 2. Jag längtar efter att våren ska komma på allvar till torpet.

 

 


Kommentarer
Postat av: linnea

Vilken energi!

2010-04-14 @ 22:48:17
Postat av: Mari-Anne

Var det tulpanlökar?

2010-04-17 @ 13:18:39
Postat av: Åsa

Ja, Mari-Anne, det var tulpanlökar och ingenting annat ;-)!

Det gäller att ta vara på energin när den dyker upp, Linnea!

2010-04-17 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0