Torpargumman minns och berättar II

Känner mig föranleden att kommentera det som skrevs av mig i det förra inlägget:

det där med att det gör ingenting att det är mycket snö.

Jag menar att det räckte med den snö som hade kommit - inte att det var ok att det skulle komma mer!

Men det verkar inte spela någon roll vad man tycker, det snöar i alla fall.


Vädret tvingar mig att ta fram fler positiva minnen från i höstas.
Resan till Amsterdam:



Levande jazz på en charmig klubb!



Van Gogh-museet var en riktig höjdare!



Tulpanmarknaden!

Där fanns det lite allt möjligt att införskaffa.
Vad sägs om ett startkit för nybörjare i cannabisodling?

Jag nöjde mig med lite tulpanlökar till torpargubben - man vill ju inte fastna i tullen.

De lökarna är nu nedgrävda i torpet. Och jag hoppas att vi ska kunna njuta av Amsterdam-tulpaner i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0