Frukost på säng

Till frukosten imorse satt vi och tittade i torpargubbens fotobok om torpet.

Det var så mysigt att sitta och längta.

Jag fick en liten tår av längtan i ögonvrån när jag insåg hur mysigt det börjar bli.



Man ser hur grannen har plöjt åkern nedanför. Tur att han finns. Vi har ju inga maskiner!



Jag ser verkligen ut som en torparkäring på den här bilden.



Grannen som hjälper oss att ta ner de stora träden. Kolla ån som skymtar fram mellan stammarna.
Åbrinken kommer att bli årets projekt. Ett av årets projekt, rättare sagt.

Kommentarer
Postat av: linnea

jag märker hur länge sedan det var sedan jag var där!

2010-01-09 @ 14:16:39
Postat av: camilla

Kul att se att du uppdaterat en massa, fortsätt i den stilen :)

2010-01-09 @ 15:19:20
URL: http://thecloudsabovemyhead.blogspot.com
Postat av: Lotten

Har du också en labrador eller är det den snälla grannens? (eller är det ingen labrador alls?)



Stora härliga skogar ni har däruppe förresten : )

2010-01-09 @ 16:02:16
URL: http://litettorp.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nä, det är en flat. Och han är vår torparhund! Kul att du hänger med, Camilla!

2010-01-09 @ 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0