Torpargumman är tillbaka

Ja, hörni, det känns som jättelängesen jag var här. Ni också kanske? På bloggen menar jag. Inte i torpet. Vi är där med jämna mellanrum. Jag ska försöka återuppta den här sysslan med att skriva.
 
När jag tittar tillbaka på tidigare inlägg så är det jättekul att mycket finns dokumenterat. En torpargumma, som jag, får ibland för sig att jag inte gör nånting av mitt liv. Jobbar, städar, lagar mat, sover, ser på tv, jobbar, städar...osv. Men när jag ser bilderna och läser texterna inser jag att det då och då faktiskt händer andra grejer i ett vanligt torpargummeliv.
 
Här kommer några bilder från sommaren 2012.
 
 
 
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Va kul att du skrivit just idag! Har torpargumman några projekt på gång för i år?

Svar: Men, hej! Vad kul att få besök =) Nja, men de är lite hemliga än så länge.
Åsa

2013-05-01 @ 15:26:57
Postat av: Linnea

Härligt! Längtar dit! :)

2013-05-03 @ 14:39:51
Postat av: Eva-Lena

Kul att du hittat tillbaks :)

2013-05-03 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0